Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
בגידות
בית הדין הרבני
בית המשפט לענייני משפחה
הילדים שלך
הסכמים
חברות משפחתיות
חלוקת רכוש
ידועים בציבור
כל ההתחלות קשות
מזונות אישה
מזונות ילדים
משמורת
משפחה ופלילים
עו"ד גירושין

חמש טעויות שאסור לעשות בגירושין

מדריך גירושין מגזין גטup > כל ההתחלות קשות > חמש טעויות שאסור לעשות בגירושין

הליכי הגירושין יכולים להתדרדר במהירות להליכים קשים מאוד, שנמשכים שנים ומונעים מרגש נקמה עז.

הנה מספר טעויות שמומלץ מאד להימנע מהן על מנת שלא לדרדר את ההליך למקומות שקשה לחזור מהם:

  1. הימנעו בכל מחיר מגילוי אלימות, או הקלעות למריבה שעלולה להסתיים בהזמנת משטרה. מריבות מעין אלו יכולות לדרדר את הליך הגירושין לתהומות שקשה לצאת מהם. אם אתם רואים שהמריבה מתדרדרת פשוט קומו ועזבו את המקום. אם מאיימים עליכם בהזמנת משטרה שיקלו ברצינות פשוט לעזוב את הבית.
  2. הצד השני של המטבע – הימנעו מהגשת תלונות שווא במשטרה. לעיתים הגשת תלונה במשטרה משמשת כלי ללמד לקח את הצד השני, לגרום לכך שיעזוב את הבית או בשל מריבות שלא בטוח שהייתם פונים למשטרה בגינם בימים אחרים. אם אין באמת אלימות או מעשים פלילים, הגשת תלונה במשטרה יכולה להיות ארוע מכונן שהופך את הליך הגירושין לשדה קרב טובעני, והנזק שנגרם מכך עולה אלפי מונים על התועלת שחשבתם להפיק.
  3. שימו לב בעת שימוש במדיה – אל תשלחו סמסים או ווטסאפים, הודעות בפייסבוק או מיילים בעלי תוכן משתלח, מאיים או כזה שיוכל לשמש כנגדכם. תיעוד ההודעות האלו קל במיוחד ועורכי הדין נוהגים לעשות בהם שימוש תדיר. כל הודעה שאתם כותבים תעבירו את מבחן השופט – האם הייתם רוצים שהשופט שדן בעניינכם יקרא מה כתבתם.
  4. אל תסיתו את הילדים. על הנזקים שההסתה גורמת אפשר לדבר שעות. פשוט המינעו מכל גילוי הסתה גם אם הכעס והעלבון שלכם מעוור את עיניכם. פשוט תגדלו מעל זה ושימו את הילדים בראש סדר העדיפויות. הם לא אשמים שאתם מתגרשים, הם לא בחרו את הוריהם, אתם בחרתם אותם עבורם, אז תעשו כל מאמץ להימנע מהסתה.
  5. אל תפעלו מתוך נקמה. אם אתם במצב נפשי קשה, שביר, פגועים, ננטשים, ומרגישים שאתם רוצים נקמה לכו לטיפול. אל תנהלו את ההליך הזה מתוך נקמה. חשוב להבין שהליכי גירושין יקבעו איך יראו החיים שלכם ושל הילדים שלכם מכאן והלאה למשך שנים. אם תנהלו אותם מתוך נקמה ולא מתוך רצון לסיים טוב פרק ולהתחיל טוב פרק חדש, תהיה לכך השפעה עצומה על חייכם למשך שנים הלאה.

מתגרשים וזקוקים לייעוץ משפטי?

[elementor-template id="4045"]

לתיאום פגישת ייעוץ
עם עו"ד רות דיין

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? 03-6708888
    התחייבות לדיסקרטיות מוחלטת

    לקבלת ייעוץ משפטי פרטני