Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
בגידות
בית הדין הרבני
בית המשפט לענייני משפחה
הילדים שלך
הסכמים
חברות משפחתיות
חלוקת רכוש
ידועים בציבור
כל ההתחלות קשות
מזונות אישה
מזונות ילדים
משמורת
משפחה ופלילים
עו"ד גירושין

חמש עצות זהב למתגרשות

  1. הבטיחי את כספך – אם כל הכסף שלכם נמצא בחשבון משותף, קחי בחשבון שבעלך עלול למנוע ממך כל גישה לחשבון על ידי מתן הוראה פשוטה לבנק שלא לכבד כל חיוב בחשבון אלא בשתי חתימות. התארגני מראש עם חשבון נפרד השייך רק לך, ובטרם התחלת הליך כלשהו משכי לעצמך סכום שיאפשר לך לשרוד את התקופה הראשונה של ההליך. אם אינך יכולה למשוך את הכסף מהחשבון, תוכלי למנוע מבעלך לעשות זאת על ידי מתן הוראה לבנק מיד עם תחילת ההליך.
  2. אל תחשבי שבעלך יצא בלי כלום – נכון שאת רוצה גם את הבית, גם את הכסף בבנק, וגם סכום מזונות יפה, אבל אם זה כל מה שיש לכם, קחי בחשבון שבעלך לא יסכים לוותר על הכל. חשיבה כזאת בדרך כלל מנותקת מהמציאות. אחד מהמפתחות להצלחה בגירושין היא ליצור ציפיות ריאליות. הציפיה שבן הזוג ינושל מכל הרכוש, גם אם הוא בגד בך או התעלל, אינה ציפיה סבירה, והסיכוי להשיגה נמוך. לכן מאוד חשוב להציב, יחד עם עוה"ד שלך, ציפיות ריאליות מהליך הגירושין ולפעול להשיגן.
  3. אל תמנעי מהילדים קשר עם אבא שלהם – בתי המשפט רואים בחומרה רבה הסתת הילדים נגד האב ונסיון למנוע את הקשר או לפגוע בו. מעבר לעובדה שאת פוגעת מאוד בילדייך, אין ספק שהמתכון הבטוח ליצור מאבק על המשמורת, כאשר ניתן היה למנוע אותו לחלוטין, הוא לנסות לפגוע באבהותו של בעלך. אם קודם לכן היית יכולה להיות בטוחה למדי שלא יהיה ויכוח על המשמורת, ברגע שתנסי למנוע או להפחית את הקשר בינו לבין הילדים, תעוררי אצלו כל "גן אבהות" קיים, ובכך תבטיחי לעצמך מלחמת משמורת ארוכה, ובדרך כלל – מפסידה.
  4. אל תהפכי את הילדים לכותל – אם את אוהבת את הילדים שלך, למרות שממש קשה לך לשלוט בעצמך, בשום פנים ואופן אל תספרי לילדים כמה אבא שלהם נורא, אל תהפכי אותם לצד למריבה ואל תשעני עליהם. קשה ככל שיהיה לך, עבור הילדים את חייבת להיות דמות חזקה ומשענת תומכת ולא דמות חלשה שנשענת עליהם, כי הם בכל התהליך הזה – משענת קנה רצוץ.
  5. אל תסמכי על עצמך – גם אם את חושבת שאת יודעת הכל, וקראת כל מה שאפשר על גירושין ברשת, בספרים ובמאמרים – את הליך הגירושין שלך את לא יכולה לנהל בעצמך. קשה להפריז בגודל הטעות שעושה מי שמנהלת לעצמה את הגירושין בלי ליווי משפטי צמוד. כאשר ההסכם שהורדתם מהרשת כבר חתום ומאושר בבית המשפט, היכולת שלך לתקן את הטעויות שעשית כמעט ואינה קיימת.

מתגרשים וזקוקים לייעוץ משפטי?

[elementor-template id="4045"]

לתיאום פגישת ייעוץ
עם עו"ד רות דיין

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? 03-6708888
    התחייבות לדיסקרטיות מוחלטת

    לקבלת ייעוץ משפטי פרטני