Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
בגידות
בית הדין הרבני
בית המשפט לענייני משפחה
הילדים שלך
הסכמים
חברות משפחתיות
חלוקת רכוש
ידועים בציבור
כל ההתחלות קשות
מזונות אישה
מזונות ילדים
משמורת
משפחה ופלילים
עו"ד גירושין

חוקי הגירושין הבלתי כתובים

מדריך גירושין מגזין גטup > כל ההתחלות קשות > חוקי הגירושין הבלתי כתובים

החוקים – חוקי גירושין בלתי כתובים

במלחמת גירושין – ככל שתתעקש להישאר בבית ולא לעזוב, בעוד שאשתך לא יכולה לסבול את נוכחותך, כך גדל הסיכוי שתמצא את עצמך נחקר במשטרה כי אשתך הגישה תלונה וטענה שאיימת/הפחדת/היכית אותה. בהנחה כמובן שאינך אלים – רועל מנת להוכיח את חפותך – רצוי להיצמד למכשיר הקלטה שיוכיח לעת שתוגש נגדך תלונה במשטרה, איך שיחה שקטה הפכה לאיום סמוי…

למרבה הצער זה לא יעזור לך – אם תוגש נגדך תלונה במשטרה, אתה תורחק באופן אוטומטי גם אם תוכיח שלא עשית כלום.

תלונה במשטרה הופכת לעיתים קרובות את הסכסוך לקשה הרבה יותר, בלתי ניתן לגישור, ובלתי נסלח. שיקלי היטב האם התלונה מחויבת המציאות לפני שאת עושה את הצעד הזה.

ככל שהאם מתנגדת לזמני שהות נרחבים כך תגבר נטיית האב להילחם על כך. ולהפך – ככל האם מעוניינת להרחיב את הסדרי השהייה, האב יטה לצמצמם בטענת "אני לא הבייביסיטר שלך".

מסקנה – לפעול בניגוד לאינסטינקט הבסיסי. אם אתה מעוניין בזמני שהות נרחבים אל תתעקש עליהם בהתחלה, ואם אינך מעוניין תתבע אותם בכל תוקף…

אם האב עצמאי ומוגשת נגדו תביעת מזונות – הוא תמיד ידאג להסביר מדוע הכנסתו בסכנה אמיתית, המצב הכלכלי בכי רע, והעסק לפני פשיטת רגל, ומדוע לכן, אין להתחשב בהכנסתו הנוכחית כמדד לקביעת מזונות.

אם האב שכיר ומוגשת נגדו תביעת מזונות הוא תמיד יזהיר מפני גל פיטורים קרוב, ויטען שרק מזלו הרב, או מזלה של אשתו, הציל אותו מפני גל הפיטורין האחרון. עובדי היי טק חרדים במיוחד לגורלם, וככל שגילם עולה, הם חוששים שיפוטרו בקרוב מאוד.

מזונות ילדים לא נקבעים ביחס ישר להכנסה. כתוצאה מכך ככל שהמשכורת נמוכה יותר, אחוז גבוה יותר ממנה יוקדש למזונות הילדים.

ברוב רובם של המקרים חלוקת ההוצאות הנלוות כגון הוצאות בריאות והוצאות חינוך תהא בחלקים שווים בין ההורים גם אם הכנסתם אינה שווה וגם אם הכנסת אחד מהם עולה במאות אחוזים על הכנסת האחר.

קצבת הביטוח הלאומי תמיד משולמת לאם, גם אם המשמורת היא משותפת.

האב כמעט תמיד משלם מזונות – גם במשמורת משותפת, גם אם האם מרוויחה הרבה יותר וגם אם הילדים אצלו בדיוק מחצית מהזמן. הדרך היחידה להימנע מכך היא להגיע להסכם עם האם.

כאשר לאשה זכויות סוציאליות או עסק ששווים גבוה משל הבעל היא תעלה כל טענה משפטית אפשרית על מנת למנוע חלוקתם עם הבעל. סטטיסטית קיימים פסקי דין ספורים שקבעו שהאשה לא תחלק זכויותיה עם הבעל, או לפחות לא תחלוק איתו בחלקים שווים. אין פסקי דין שמאפשרים לבעל לא לחלק עם האישה את זכויותיו.

בעל עסק תמיד משוכנע שהעסק אינו שווה דבר ומציע למכרו בשוק החופשי או להעבירו במתנה לאשה. השופט כמעט תמיד אינו מתרשם מהטענה וממנה מומחה להעריך את שווי העסק. בדרך כלל המומחה ימצא ששווי העסק שלך גבוה יותר ממה שהערכת.

החוק הכי מפתיע – 90% מהגברים שתפסו את האישה שלהם בבגידה יהיו מוכנים לסלוח לה ולהציל את הנישואין. ב – 80% מהמקרים היא בכלל לא מעוניינת.

[elementor-template id="4045"]

לתיאום פגישת ייעוץ
עם עו"ד רות דיין

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? 03-6708888
    התחייבות לדיסקרטיות מוחלטת

    לקבלת ייעוץ משפטי פרטני