אם אין לך עילת גירושין תקפה על פי ההלכה, אתה עלול להיות מחוייב בתשלום כתובה. מעבר לכך, ישנם מקרים בהם לגבר עדיף דווקא להקדים ולפנות לבית המשפט לענייני משפחה, בעוד שלאשה עדיף לפנות לבית הדין הרבני, אבל על מנת לדעת מה עליך לעשות, חובה לקבל יעוץ משפטי פרטני. טעויות בענין זה עלולות לגרום לנזקים גדולים ולשנות את נתיב הגירושין באופן בלתי הפיך.
האם לגבר תמיד כדאי לרוץ לבית הדין הרבני?
