Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
בגידות
בית הדין הרבני
בית המשפט לענייני משפחה
הילדים שלך
הסכמים
חברות משפחתיות
חלוקת רכוש
ידועים בציבור
כל ההתחלות קשות
מזונות אישה
מזונות ילדים
משמורת
משפחה ופלילים
עו"ד גירושין

נפגעי עבירה – קורבנות אלימות במשפחה

מדריך גירושין מגזין גטup > משפחה ופלילים > נפגעי עבירה – קורבנות אלימות במשפחה

נפגע עבירה הינו מי שנפגע במישרין מעבירה. ברוב המקרים באלימות במשפחה, הנפגעת היא האישה, שזוכה במשך כל השנים לספוג את אלימותו המילולית של הבעל שברוב המקרים גם מתפתחת לאלימות פיזית.

אין סיבה לשתוק ולספוג אלימות שמתקיימת כלפייך. מרבית הנשים שהנן קורבנות לאלימות מצד הבעל, בוחרות להפליג ולשתוק למען הילדים. דעי, כי כל המחקרים הפסיכולוגים מראים כי עדיף לילדים לגדול בבית שאין בו אלימות (מילולית או פיזית) מאשר להישאר עם שני ההורים.

זכותך להגן על עצמך ולהתגונן. באפשרותך לקבל סיוע שיביא להפסקת האלימות כלפייך ויסייע לך להתגרש מבעלך.

לאחרונה, יצא חוק חדש שבא להגן על נפגעי עבירה והוא חוק זכויות נפגעי עבירה שנכנס לתוקף בשנת 2005. החוק מעניק לך הגנה מפני הפוגע, לרבות הגנה מפני מגע או קשר בלתי נחוץ עימו וזכות למדור שקט בביתך ללא נוכחות הבעל. בנוסף, מקנה לך החוק זכות למידע על ההליך הפלילי שמתקיים למול הבעל, אפשרות לעיין בכתב האישום ובתיק החקירה, זכות ליווי בעת חקירתך במשטרה, קיום דיונים בדלתיים סגורות בבית המשפט וזכות להביע עמדה בעת גזר הדין.

ישנה חשיבות מכרעת לכך שתגישי את התלונה במשטרה במקביל להגשת תביעותיך לגירושין, מזונות וחלוקת הרכוש בבית המשפט לענייני משפחה. אנו ממליצים לך לקחת עורך דין אחד, שיפעל בכל המישורים גם יחד.

בכדי לעמוד על זכויותיך, סיוע בהגשת תלונה במשטרה והגשת תביעות לבית המשפט לענייני משפחה, צרי עימנו קשר ועורך דין ילווה אותך בכל התהליך, אשר בסופו תזכי לשקט הנכסף.

[elementor-template id="4045"]

לתיאום פגישת ייעוץ
עם עו"ד רות דיין

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? 03-6708888
    התחייבות לדיסקרטיות מוחלטת

    לקבלת ייעוץ משפטי פרטני